Sunday, December 28, 2003

kuna kesklinnast on mustamäele liiga pikk maa, pidin ma ise mustamäelt vegetable streetile minema, kus ma sain 90 krooni väärtuses süüa ja 10 krooni väärtuses seltskonda. ma kujutan ette, et nende piltide vaatamine oli tasuta.


aga ma arvan, et kui taksojuhid tahavad juttu puhuda, siis peaks neile selles suhtes vastu tulema. sest nemad on ju ka inimesed ja seetõttu ei peaks neisse suhtuma ainult kui autojuhtimise vahenditesse. pealegi osutuvad nad tihtipeale üsna ontlikeks onudeks (tartus on küll ka üks väike ümar tädi taksojuht, aga tema on siis topeltvinge, kogu aeg sõimab ropusti ja laseb signaali. aga ta on nii väike, et ma ei usu, et ta pedaali vajutamise ajal eriti hästi üle rooli aknast välja näeb). kuigi kõige rohkem meeldib neile ikka liiklusest rääkida. seetõttu peaks ehk enne taksosse istumist paar liiklusteemalist nupukest ette valmistama. mina sain täna näiteks kaks korda rääkida sellest, kuidas ma eelmisel teisipäeval kolmveerand tundi lennujaamast bussijaama sõitsin. aga kindlasti on teil kõigil olnud toredaid taksojuhte ja -vestlusi.


h

No comments:

Post a Comment