Thursday, December 11, 2003

kui ma ei oleks haige ja kui seda ei oleks juba (mulle tundub) tuhandeid kordi juhtunud, siis ma võiksin ju kell kolm öösel kergelt häguse olemisega noormeestega plõksida teemal, kas mu sall on lõpmata kole. igavesti. ainult kahjuks ma olen ja seda on. niisiis on hea, et ma avastasin enda jaoks täna jälle taksoteenuse (unustab ära sellised optsioonid kesklinnas elades).


ja kui see teine tüüp hakkas tõsimeeli rääkima sellest, et feminism on bullshit, SEST mehed peavad nagunii naiste eest ja tagant kõik töö ära tegema, sest naised on lihtsalt laisad ja ei saa hakkama, siis spontaanse avastuse käigus selgus, et ma ei olegi kunagi kedagi laivis sellist juttu rääkimas kuulnud. ma olen küll kuulnud sellistest inimestest, aga mitte selliseid inimesi endid.


aga korter on sul vahva, liisa!


h

No comments:

Post a Comment