Sunday, November 30, 2003

päeva on iseloomustanud eskaleeruv nohu. tõrvikurongkäigu ajal puruhaige olemisest on kujunemas meeldiv traditsioon. aga, olles 21.sajandi naine, ei lase ma ennast sellest muserdada.


teater mulle täitsa meeldis. esiteks juba sellepärast, et niipalju kui ma neid näinud olen, on tom stoppardi asjad mulle ikka meeldinud. ja lavaka viimast kursust oli huvitav vaadata. pärast jagati panso preemia ka välja. võimalik, et hajameelselt garderoobi järjekorras seistes sattusin ka aktuaalse kaamera uudiste foonile.


ülejäänud päev on möödunud palavikuhasardis -- how high can i go?. tipptulemuseks on siiani hädine 37.5. pärast seda sundis kadri mind paratsetamooli tarbima. aga seeeest olen ma väga tükk aega internetis istunud ja inimestelt igasugust minusse täiesti mittepuutuvat klatshi ja hingepuistust välja pressinud. ilmselt toob igavus ja pahaolu minus välja väikese kuradi.


jätan nüüd kadri siia reisinetiga maadlema. tema on ka 21.sajandi naine, ei lase ennast muserdada sellest, et server on nii maas kui maas saab olla.


h

No comments:

Post a Comment