Monday, November 24, 2003

pärast mõningast vestlust kadriga msnis oleme jõudnud äratundmisele oma tulevase karjääri suhtes. kui me suureks saame, saavad meist tibikirjanikud. leidsime, et tibikirjaniku eluala on üks tervislikumaid (naer on teadagi...). kui selle eest raha ka saab, on see ainult meeldivaks boonuseks.


mõned katked meie tulevikus kindlasti ilmuvast menuraamatust:

Hanna says: kuidas sul praegu poistega läheb?

kadri says: kule, mul läheb jube hästi

Hanna says: läheb jah?

Hanna says: kes sul praegu on?

kadri says: tomm

Hanna says: see tabasalust?

Hanna says: see, kes seal kasiinos töötas?

kadri says: aga sina, mida sa siis lõpuks otsustasid?

kadri says: marge rääkis mingit hullu juttu, aga mis sa ise arvad?

Hanna says: ma ise arvan, et ma enne talle raha ei anna kui ta sellest naisest ära lahutab

Hanna says: ma saan aru küll, et laps ja värk aga no ikkagi

Hanna says: mul on ka elus mingit kindlust vaja

***

Hanna says: ma ei saa aru, mis tal viga on

Hanna says: muidu on viimase peal mees

kadri says: ilmselt naine, mis see muud olla saab

Hanna says: ahh, ma arvan, et see naine ei ole teda ära teeninud

Hanna says: see naine lihtsalt ei mõista teda üldse

kadri says: jah, rihol on ikkagi vajadused

kadri says: ilmselt neil ei ole emotsionaalselt tugevat sidet.

***

kadri says: ah, ma tegin endale seda figura teed vahepeal. seda uut.

Hanna says: ahh, see mis on selle eriti rõveda maitsega, aga viib kohe kõik halvad ained ja karma ja kõik kehast välja?

kadri says: iga õhtu ei jõua ju koguaeg välja minna, täna on mul küll selline tunne, et olen parem tassi tee ja hea raamatuga kodus. ei olegi nädala jooksul jõudnud seda uut seksieri põhjalikumalt lugeda

***

No comments:

Post a Comment