Tuesday, November 4, 2003

kui tekib kiire vajadus ennast väiksena tunda, siis võib teha jalutuskäigu õhtusel toomel. baeri tänaval, arvutuskeskuse ja riigikohtu majade vahel moodustavad suured puud nagu silla tee kohal ja majad kõrguvad ka kusagil üleval.


mõtlesin selle peale, et ilmselt ma ei ole viimased kaks ja pool aastat enam uskunud, et ma võiksin kedagi veel tahta. siis kedagi konkreetset, sest see üldine igatsev tahtmine on ju kõigi meie üksildaste kaaslane ööl ja päeval. on küll neid, kes on mulle meeldinud, aga tegelikku vajadust joosta ja haarata pole olnudki. ilmselt ma pole arvanud, et see nii intensiivselt enam võimalik oleks ja kõik muu, kõik vähem, on kuidagi mõttetuna tundunud. oh, oleks ma teadnud...


kassitoomel kohtasin täna siili, meie loomulikud trajektoorid ristusid. kroonuaia tänav on ühelt poolt vaadates hoopis teistsugune kui teiselt poolt. see oli täna täitsa võimas.


h

No comments:

Post a Comment