Saturday, November 29, 2003

tulin koju ja olin maailma peale üsna kuri. või isegi mitte kuri, lihtsalt õrnalt kibestunud. oleks potentsiaalselt võinud olla tore õhtu. tegelikkuses -- notsomuch.


sest mingil hetkel istusin seal bachi kontserdil ja hinge tulvas tore tunne -- et ilus muusika ja ühes ruumis nii mitu inimest, kes mulle üsna palju meeldivad. ja ise tundusin endale ka päris ilus tol hetkel.


siis tippisin läbi uduvihma (natuke sürreaalne) põhjalasse ja seal algas allakäik. viimati oli mul sellel tasemel surmigav siis kui ma pärast esimest kursust kaubanduses (see sõna tekitab mul siiamaani külmavärinaid) töötasin, pirita selveris saalitöötajana. kogu aeg pidi püsti seisma ja mitte sittagi ei olnud teha. kell pool üksteist ei pidanud enam vastu ja tulin tulema. ma ei välista üldse, et pärast seda läks seal lahti hooaja parim pidu. lihtsalt selle äraootamine ei mahtunud minu inimlike võimete piiridesse.


siis sattusin kuidagi atlantise restosse, kus pärast järjekordset vihastumist saabus kirgastumine. olen otsustanud, et ei hakka enam ennast õigustama inimestele, kes akadeemiliste organisatsioonide teemal plõksima hakkavad. ma ei tunne, et ma oleks selleks kohustatud ja ma ei tunne, et ma oleksin puudega sellepärast, et ma kuulun seltsi ja mulle actually meeldib seal. ma saan aru, et inimesed ei peagi teadma, mida me seal teeme, aga ärgu siis tulgu ärplema teemadel, millest nad midagi ei tea. keiss klõusd.


koju jõudes tegin auru välja laskmiseks veel ühe väikese treti ümberkaudsetel tänavatel. ilmselt on õhtuid, kus ma selle kõik (pluss muidugi oma elu haleduse) stoilise rahuga mööda külgi alla libiseda oleks lasknud. täna lihtsalt polnud üks nendest õhtutest. nüüd on juba parem, tänu msnisõpradele. aga kohati on ikka tunne, et võiks väino puurat tsiteerida ('siin me oleme' filmist).


ahjaa, mul oli tegelt nänni ka ühele baritonile, kes laulis tagant teises reas, enam-vähem seal suure, higistava mehe ees. olulisel hetkel ei suutnud tema asukohta enam tuvastada. nänn on siiski endiselt pakkumisel, midagi muud ma sellega ka peale hakata ei oska.


h

No comments:

Post a Comment