Thursday, September 18, 2003

seoses elektri kaoga tunnetasin märgatavat elukvaliteedi langust. meili lugeda ei saanud, külmkapp sulatas kööginurka ebatsensuurse loigu ja ekspressi pidi küünlavalgel lugema. niisiis olin sunnitud kurvastusega oma kodu vältima. lõpuks istusime kadriga vanalinna söögitoas ja lugesime kollast ajakirjandust, kadri kroonikat ja mina õhtulehte (ma olin kroonikat juba enne lugenud. jah, mina olengi see, kes kroonikat ostab ja sellega toetab naisterahva kui sellise ekspluateermist meedias. viimase statementiga kasutan oma käsutuses olevat meediumi suure hulga oma lugejaskonna diskrimineerimiseks -- nad nimelt ei saa mitte midagi aru. ülejäänud kindlasti mõistavad mu peeneid vihjeid). olime peaaegu valmis ka kinno hilisõhtusele seansile minema. ja kadri kurvastas kangesti, sest ei saanud ligi suurepärasele webct keskkonnale... meie kõigi suureks õnneks tuli elekter siiski tagasi. muidu oleks tänaõhtusest vill@st ka ilma jäänud.


h

No comments:

Post a Comment