Thursday, September 11, 2003

äärmise kultuursusega pikitud päev, alates hetkest kui ma hommikul üles ärkasin. draama käigus on vaimupealinnast saanud nimelt näitlejate pesa. nii et asi algas lavakakluse demonstratsioon-esinemisega eüsis ja siis istusin terve pundi lootustandvate noorte tähtedega (kelle aksessuaarideks oli kimp mõõku ja just ühest kaltsukast hangtud meeletute roosade tuttidega toatuhvlid) wildes ja nad panid kelner margo (kes mingi vahepealse aja jooksul on saanud ametikõrgendust alt kohvikust üles, aga paneb ikka sama palju õli juustesse) korduvalt piinlikku olukorda.


vahepealsete eksirännakute käigus kohtasin sellist üsna vilsandise väljanägemisega tättet ja rein oja, kes kaubahallis meile vastu tuli ja üsna nõutult lähima parfümeeriapoe asukohta küsis. siis ronisin väikese vanemuise tagauksest sisse, et tervelt pool tundi rakvere 'jaanituld' vaadata. siis kiire trett mäest alla, et veenduda, et zucchot ikkagi mingi nipiga vaatama ei pääse ja siis jälle üles. kui ma siin veidi varem kurtsin, et kõik mu sõbrad on kusagil mujal, siis nüüd pean nentima, et ega loodus tühja kohta ei salli. sest juba mõni hetk hiljem istusin oma korteris koos marise ja marguse (sõid ja jõid head-paremat kuni viimane pidi vanemuse lavalaudadele esinema minema), liisu ja karliga (tegid enne külla minekut aega parajaks, suutsin tõestada oma ebavõimelisust, lastes karlil selle paari minuti jooksul, mis ta minu jurisdiktsiooni sattus, istuliasendist õnnetul kombel ümber kukkuda. karl muidu 7,5 kuune).


igatahes olen täna käinud päris mitmes kohas, kuhu ma oma varasema nelja tartu-aasta jooksul ei olegi ühel või teisel põhjusel sattunud -- nurga baaris, nii mõneski nn 'sitapoes', väikese vanemuise tagaaias, otsese kavatsusega õunu süüa (see ettevõtmine ebaõnnestus, peamiselt õunte puudumise tõttu)...


tundub, et praeguseks on möll vaibunud. maris läks ennast etendusele sisse progema. liis ja karl tulevad ööseks siia tagasi.


No comments:

Post a Comment