Thursday, September 4, 2003

märkmeid iseseisvast elust:


vanemuise ring, 400+ inimest, õhu asemel pigem paljude noorte inimeste higiaroomid. ilmselget karistatakse mind selle eest, et ma alamastme aineid õigel ajal ära ei võtnud. Õppejõudu ma küll ei näe, sest istun vastu tagumist seina, aga läbi mikrofoni kostva metalse hääle järgi võib aimata, et tegemist pole just karismaatilisuse etaloniga. nüüd ta räägib, kuidas kõik materjalid on internetis olemas, nii et kui vähegi võimalik, ei pea loengus käima. ja et vahet pole, sest pooled teist kukuvad nagunii läbi. enamik kohalviibijatest, üleeile ülikooli alustanud, nihelevad ja ahhetavad selle peale. mis tähendab, et ei pea kohal käima? mis tähendab kukume läbi? nii et kui õppejõud loengu ülesehitust tutvustava osaga ühele poole saab ja palub nendel lahkuda, kes ise materjalid netist kätte saavad, lahkub saalist ehk 30 inimest, mitte rohkem. mina nende hulgas. kuigi ma olen üsna kindel, et siin oli mingisugune konks -- ilmselt hakkab paigale jäänud tublidele elumõtet paljastama või midagi. see ei saa olla nii lihtne...


h

No comments:

Post a Comment