Friday, May 30, 2003

kinos käisin. teadagi, mida vaatamas. aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. mul on hoopis mure tänapäeva nooruse inkontinentsusprobleemide (maakeeli põiepidamatus) pärast. minuarust on see mingi progresseeruv asi. kunagi varem pole sellist seerimist olnud. paar rida tagapool istusid mingid eriti lahedad tüübid (üks oli sellises valges läikivas hiphopparikostüümis ja käis nii, et diameeter oli ikka umbes kaks meetrit, teine ei võtnud filmi ajal ka päikeseprille peast), kes käisid kolm korda. kahekesi koos. ja siukest hetke nagu ei oldki, kus kogu saalitäis rahvast oleks korraga paigal püsinud. mina mõtlen, et kui ma olen ikka korralikku raha maksnud, et filmi näha, siis ma proovin ka kõik endast oleneva teha, et mitte poolt aega kempsus veeta. ja sellest, et minu kõrval istuv muulastest paarike kõikse kaks ja pool tundi krõbisevasse kotti pakitud krõbiseva paberiga lutsukomme sõi, ma ei räägigi.


siis läksin raamatupoodi aega parajaks tegema ja sain sealt tulema kahe raamatuga. ei maksnud nad suhtelisel skaalal suurt midagi. ja kuna gardelli "preeriakoerad" on nagunii selline käsiraamatu moodi asi minu jaoks, siis pidi ta ju tegelikult nagunii raamaturiiulil olemas olema.


homme maale vanaema juurde. ja õhtul tartusse. kaarin lubas minuga kontserdile tulla. et talub selle muusika ka kuidagi ära, minu pärast. üritame siis mitme inimese meeldiva ühendada.


Jääboiler -- "Kuu"


h

No comments:

Post a Comment