Sunday, May 11, 2003

jänese ilmumine neljas kord sel nädalal. kahtlustan, et seesama jänes. seekord observeering omaenda toa aknast varastel hommikutundidel. kui ma usuks sellistesse asjadesse, siis arvaksin, et see jänes on mingi sümbol minu elus. nüüd peaksin ainult välja nuputama, mida ta sümboliseerib. aga selliseks insightiks oleks ilmselt vaja suuremat magamust ja õigemat elurütmi jne.


see, mille üle me siin kaariniga juba niimõnigi tund tagasi rääkisime, sai alguse millestki äärmiselt jurast. vaatasin eile telekast seda filmi, kus morgan freeman on usa president ja komeet on taevast maa peale kukkumas ja kogu elu hävitamas. iseenesest üsna vilets film. aga hakkasin mõtlema, et mida ma siis tahaksin teha, kui elu maal lõppeks, ütleme, nädala pärast. komeet või midagi sama vahvat. et kas ma siis julgeksin teha kõiki neid asju, mida ma praegu kardan (kusjuures pole teada, mis põhjusel kardan). kas ma siis saaksin kõigi nende inimestega kõik need asjad selgeks räägitud, mis praegu õhus ripuvad. sest tundub, et see oleks see, mida ma tahaks teha. et ma saaksin vastavatele inimestele välja öelda kõik, mida ma tunnen. ekstreemspordi ja seksimaratoni jätaks siis teiste teha. kõik nagunii ei saa selle nädala jooksul. mida sa teha tahaks?


h

No comments:

Post a Comment