Tuesday, March 25, 2003

tõmbasin eile öösel kopsud helsinki kesklinna õhku täis ja konstanteerisin fakti, et olen kodus. tuleb välja, et ongi ikkagi seal, kus mu müts on. tegelikult ma ikka ei mõista neid inimesi, kes ära mindud ei saa.


isa umbkaudse hinnangu järgi kaalus seljakott kakskend kilo. hetkeks kartsin küll, et kukun takistamatult tagurpidi (merelt puhuv tuul aitab ehk veel natuke kaasagi) nii kui selle selga panen, aga tegelikult polnud üldse nii hull. laevas sattusin õnnekombel istuma slaavi päritolu keskealise meesterahva kõrvale, kes alustuseks pakkus mulle ühte oma pooleliitrist hard rocki purki, minu keeldumisel selle ikka ise endale sisse keeras ja siis moosis mind veel tükk aega, et ma temaga vana tallinna pooleks teeksin. lükkasin ka selle meelitava pakkumise galantselt tagasi. muul ajal nosis pakist salaamit, nii et siuke mõnus vorstikas oli pidevalt üleval.


koju jõudes on selgunud mitmeid huvitavaid tõsiasju. kaks päeva pärast oma kuuajalise lõuna-euroopa tuuri algust langes shin ae madridis tänavakurjategijate ohvriks. tulid ja kägistasid teda natuke selja tagant päise päeva ajal, shin ae minestas ära ja kui toibus, olid nad ta kotiga uttu tõmmanud. enamik kraami oli raudteejaama kapis, aga telefon ja fotokas etc. olid ikkagi läinud. esimese reaktsioonina tahtis kohe soome tagasi sõita, siin kiirelt asjad pakkida ja lõplikult koreasse kaduda. aga see ilmselt möödus. nüüd hakkab sevilla poole minema ja on rõõmsalt põnevil.


ja nicolas on oma täishabemest täiesti loobunud. ei pidanud enam vastu ja käis täna õhtul küsimas, millal sünnipäevapidu saab. ma kahtlustasin juba enne, et ta võib karvkatte all beibifeiss olla. ja tuleb välja, et ongi. kuna ta on veel prantslane ka (mis tähendab, et tema inglise keel on paratamatult sellise siirupise aktsendiga), siis on ta nüüd igatahes liiga ilus. nii et kuigi üldiselt võisin ma siiani ühel sõrmel kokku lugeda inimesed, kes mulle habemega sümpaatsemad on kui ilma, pean ma tunnistama, et nicolas oli enne inimlikuma välimusega.


ja ühe olulise asja olen neil kiiretel hetkedel maha maganud. loodan, et mitte parandamatult.


h

No comments:

Post a Comment