Monday, March 10, 2003

AVALIK PÖÖRDUMINE VASTUSEKS KAARINI AVALIKULE PÖÖRDUMISELE (vt. kommentaar 2 sissekannet tagasi) JA MUIDU KA:


kõigepealt täiuslikkusest. loomulikult ei pidanud me silmas mingit universaalselt ettekujutust täiusest, vaid pigem seda, mis igale indiviidile eraldi täiuslik tundub. et siis kui on igav, ju siis pole täiuslik. et siis täiuslik inimene peab olema piisavalt ebatäiuslik, et mitte igavaks muutuda. "võime täiusega koos olla" refereeris samas just tollele universaalsemale ettekujutusele täiusest. üldiselt oli idee selles (vähemalt see idee, millele mina ja shin ae pretendeerisime), et me otsime alati täiuslikku, et siis leppida mõne vähem täiuslikuga. et kui me ei otsiks täiuslikku, siis oleksime me lõpuks koos kellegagi, kellele me üldse mingeid standardeid seadnud ei ole ja kes seetõttu ilmselt ka mitte ühelegi ei vasta.


mis puutub uisutamisse, siis ilmselt pidasin ma silmas ikkagi võimet uisud jalas jää peal uisutamisliigutusi teha ja seda tehes suhteliselt veenev välja näha. ütleme siis niimoodi, et peab oskama uisutada vähemalt sama hästi kui mina. eelistatavalt natuke paremini. aga taldriku jaoks ei ole sellist täpsust vaja. peaasi, et me ise teame, mida me silmas pidasime. see, kui taldriku valdaja ka teab, tuleb ainult boonuseks.


lõpetuseks -- vabandust, et ma su voodist välja ajasin ja siis ise arvuti juures ei olnud. olin nimelt pissil. proovime kunagi jälle.


h

No comments:

Post a Comment