Sunday, November 10, 2002

suvel sain enda kätte, et mitte öelda endale mingi mulle täiesti tundmatu raamatu. kuna lugemus oli tol hetkel tohutu ja võimalused selleks limiteeritud (olin "on the road"), siis haarasin võimalusest. kadri oli lätis, valmieras tuttavaks saanud new yorgi poisi markiga, ja mark tuli leetu, kaunasesse päev enne seda, kui mina sealt lahkusin. see raamat oli marki käes, mark oli selle vahetanud mingi oma raamatu vastu tüübiga, kelle endise tüdruku juures ta riias elas. või midagi sellist. markil oli ka lugemusega probleeme. igatahes, see raamat, hoolimata oma kaootilisest stiilist või võib-olla just selle tõttu, täitsa meeldis mulle. tegemist oli dave eggersi peaaegu autobiograafilise teosega A Heartbreaking Work of Staggering Genius.


nüüd loen NY Timesist, et dave on kirjutanud oma esimese ilukirjandusliku teose You Shall Know Our Velocity, mis tundub samuti üsna intrigeeriv. ja mitte ainult selletõttu, et tegelased seiklevad muuhulgas ka tallinnas. asi on küll just ilmunud, nii et ilmselt hetkel mulle kättesaadamatu. aga igatahes panen selle kõrva taha. ja üldse on hea, kui avastad, et oled lugenud neid asju, millest nytimes kirjutab.


Chordettes "Mr Sandman"


h

No comments:

Post a Comment