Friday, November 8, 2002

nüüd, kus olen saanud korvi (tsiteerin: Ma tuleks ka ilma võileivata (mis - ma pean kohe tunnistama - oli väga hea:)) tsitaadi lõpp) võingi rahulikult naasta oma tavapärase seltskondlikult tagasihoidliku elustiili juurde. ajasingi juba endale ka vaata et hirmu peale. eriti kuna isegi seda vähest ei olnud üldse plaanis. põhjus, miks ma ei saa midagi sellist teha on see, et ma pean õppima asja lõvemalt võtma ja praegu oleks selleks suurepärane aeg olnud. aga ei, ma muidugi pean ikka surkima minema. (tsiteerin: Selline kurb lugu. tsitaadi lõpp).


napparilt oleks sissekanne tulnud sellest, kuidas ma vihkan seda kui konkreetset vastust nõudvatele kirjadele (hoolimata sellest, et nad konkreetset küsimust ei sisalda) lihtsalt vastamata jäätakse. et siis inimestest, kellel puudub common decency teisi persse saata.


muidu oli yl-i mardipäev. tegime meeletus koguses mulgiputru, kujunes üleootuste hitiks. liivika pidurdas. raimla ei teinud midagi. põhjala see-eest ruulis täiega, mis ei võtnud just kõigenunnumaid vorme. tekitasid tantsupõrandal mingi läbistamatu ringi ja sõid kõik enda hulka mitte kuuluvad lihtsalt välja. nii ei saa ju rallit sõita. seekord me isegi ei üritanud nende mehi pihta panna.


homme vanaema juubelile. kell kümme on oodatav start aegviidu poole. ilmselt saab kõiki vanade heade aegade läbutoite (täidetud mune ja sülti ja kringlit). palju sugulasi koos, kellest mingi kontingent tahab mind arvatavasti ikkagi lõuast näpistada, hoolimata juba suhteliselt soliidsest vanusest (minu omast siis, nende oma tundub seda kalduvust ainult süvendavat). ürita siis niimoodi iseenast tõsiselt võtta!


Karl Madis ja Karavan "Pärlipüüdja"


h

No comments:

Post a Comment