Saturday, April 3, 2004

tänast päikesepaistelist päeva iseloomustavad mitmed erinevad kohad ja inimesed. mõned inimesed iseloomustavad seda oma kohaloluga, mõned oma puudumisega. eks te ise teate, kes te olete. vähemalt käisin täna raamatukogus ja sain isegi natuke teadusesse sisse elatud. ma arvan, omaenda heaolu nimel peaksin ma sinna sisse kolima. kui nüüd saaks endale kusagilt ka ühe väikse läpaka smuugeldatud... aga kuna eile õhtul sai lubatud, et "homme lähen rampsi -- kikukas!", siis on põhjust rõõmustada, et homme hambutut naeratust naeratama ei pea.


samas olen kolmandat päeva ibuka peal, sest kui ei valuta pea, valutab magu. ma arvan, et olen topeltenesehävitusele kalduv -- omaenda laiskus tekitab minus stressi.


aga kell pool neli öösel sain sõnumi: "tegelikult nagu tükk aega oled juba õe eest olnudki". et siis olen nüüd ühe õe võrra rikkam. ei tõesti, kui siin mõnda aega tagasi sai nenditud, et huvitaval kombel inimesed, kes mulle ei meeldi, meeldivad üksteisele, siis on palju rõõmustavam teada, et see töötab ka teistpidi -- inimesed, kes mulle meeldivad, meeldivad samuti üksteisele.


Dionne Warwick -- 'Walk On By'


h

No comments:

Post a Comment