Tuesday, April 20, 2004

kontserdil käisin. sellel. ma ei oska nüüd öelda. esimene pool oli... nojah. bänd tegi endast parima, aga see materjal... ütleme nii, ma näen, kuidas nendel eesti heliloojatel oli läinud nende lugude kirjutamisega nii nagu mul tihtipeale asjade kirjutamisega läheb. et oli tulnud mingi sähvatus, mis oli nende arvates hullult hea idee, aga siis kui seda realiseerida üritati, tuli välja ikkagi blah. või siis oligi ainult see üks idee ja seda lüpsti meeletult ja oksendamiseni. ma muidugi ei ole mingi ekspert, lähtun siin peamiselt sellest, mis mulle meeldib ja mis mulle ei meeldi.


teine pool, see, millest see pilt tehtud on, oli groovy. pillid hüüdsid ja poisid jämmisid. ja everybody who is anybody eesti muusikas (pärismuusikat pean siis silmas) oli kohal. pluss tanelpadar prouaga.


h

No comments:

Post a Comment