Tuesday, February 4, 2003

ilm on saast, mis tähendab, et täna õhtul jäi jälle välja minemata. ehh, soomest saabki minu jaoks kaotatud sotsiaalsete võimaluste maa. kindlasti oleksin just täna oma hingesugulast kohanud. see on saatusega mängimine, ma ütlen. oleks siis, et ma võtan selle ajaga midagi muud kasulikku ja toredat ette, aga ei, ma lihtsalt istun siin ja vusserdan oma ajuga.


laupäeva õhtul mängisin sellist maailmavallutamise lauamängu nagu "risk". ma ei tea, mina polnud sellest igatahes enne kuulnudki, aga igatahes olin üsna osav. ei võitnud küll, aga hoidsin tükk aega aasia ja aafrika mandreid oma hirmuvalitsuse all. eksootikat lisas veel see, et kogu atribuutika oli ungari keeles. ja seda ütlen ka, et prantslastega ei saa maailma vallutama minna. nicolas igatahes murdis minuga sõlmitud pakti aafrika läbimise kohta kohe esimesel hetkel kui see talle kasulikuks osutus.


muidu olen siin muffinseid küpsetanud (laiale ringile lähevad kole hästi peale, kaks plaaditäit kadus nagu poleks olnudki) ja liiga palju seriaale vaadanud. need on kõik mu peas nüüd selliseks ühtlaseks pudruks sulanud. ilmselt läheb veel päris mitu aega, enne kui ma asjad nii selgeks saan, et sealt ka mõni täiesti irrelevantne sügavfilosoofiline mõte kooruks.


ah, ja see nali mulle ka meeldib, kuidas politoloogia listis on lahti läinud "kes on kõige tuusam väljamaa koolis õppija?" rüselus. sellise eksootilise tegevuse nagu eesti saatkonnas hääletamise kattevarju all (sest üks on lundis ja sealt on tal ükskõik, kas kopenhagenis või stockholmis hääletada ja teine on uppsalas, aga on lundis ka olnud jne.). et siis tõesti, mina lähen ka mingi HELSINKIs hääletama ja palun, eksole, kui kellelgi on küsimusi, et kuidas siis oli, siis need esitada mulle võimalikult ruttu, sest ma olen ka väga bizi ja kõikidele ei saa vastata. kadri, kas sina lähed tokyo saatkonnas hääletama ja kas sa tahaksid sellest meile rääkida? ja terje, kuidas sinuga lood on?


Sophie B. Hawkins "As I Lay Me Down"


h

No comments:

Post a Comment