Thursday, April 17, 2003

kohtasin õhtupoolikul toidupoes g'd (hollandi poiss, kelle nimest keegi aru ei saa ja keda sellepärast niimoodi kutsutakse), kes oli parajasti ostmas õlut ja hubba bubba nätsu. naeris selle üle, et ma kassajärjekorras raamatut lugesin. imestas, kui ma selgitasin, et ma loen üsna igal pool raamatut. eriti siis, kui ma kusagile jalutan. tema arvates on seda võimatu teha, ilma et sa ninali kukuks või vastu posti jalutaks või muidu tee pealt kõrvale kalduks.


hoolimata sellest, et ma kogu tee lugesin, õnnestus mul täna ujumas käia nii, et ma kordagi metsas ära ei eksinud. ühe korra jalutasin õigest teeotsast natuke mööda. laupäeval, kui me seal young euniga käisime, sattusime me kolm korda valele rajale ja pidime siis üle kraavide ronima, et õigele tagasi saada. seal on täielik jooksu- ja suusa- ja rattaradade labürint ja mõni väga harv, üksik ja segane teeviit.


ja ongi käes suur ja kõikehaarav (eriti teenindusasutusi) lihavõttepüha. mirjam tegi täna mingi uskumatu koguse pashat ja jagab seda homme hommikul meiekal majarahvale.


h

No comments:

Post a Comment