Thursday, January 30, 2003

vahepealse päeva jooksul suurt midagi. ilm on jälle faking külm, nii et helsinki kesklinna tuleb läbida mööda kaubanduskeskuste koridore. kusjuures, päris mitemsaja meetri jooksul see isegi õnnetub. ikka et ühest uksest sisse ja teisest välja. mõnikord eksib seal putiikide vahel küll natuke ära, aga kunagi mitte väha pikalt. täna uitasin rautatieasema all, üritades leida kõigepealt telia mobiilipoodi ja siis mingit eriti vinget postripoodi, millest ma kuulnud olen. seis jäi 1:1.


kodune internetisaaga jätkub. nüüd kirjutasin kellelegi, kes redirectis mu kirja kellelegi kolmandale. see, ma ütlen, on progress. vähemalt nad nüüd tunnistavad minu olemasolu. jään järgnevate põnevate peatükkide ootele.


külmast ilmast ja minu enda jobukaklusest tulenevalt tegin eile triki, mis juba tükk aega soolas on olnud ja sõitsn rongiga oma peatusest mööda. sest muidu on täpselt nii, et just jõuad üles soojeneda, kui tuleb maha minna. hea, et üldse vantaankoskele välja ei sõitnud. tõstsin pea just sobivalt raamatust, et näha 'pohjois-haaga/norra haaga' sinist peatusesilti mööda vilksamas. mõtlesin siis, et kolmapäeva õhtu kell kaheksa on sama sobiv aeg kui iga teine kannelmäki üle tshekkida ja nihutasin ennast igaks juhuks kohe uksele lähemale. rongist väljudes oli peamine ja tegelikult ka ainuke avastus muidugi see, et kannelmäki on sama külm ja pime nagu haaga (ja iga muu jupp helsinkist, välja arvatud võib-olla mere ääres, kus on veel külmem). õnneks tuli rong paari minuti pärast ja viis mind tagasi koju.


jõudsin lõpuks niikaugele, et tegin endale soome telefoninumbri. eile istusin arvutis ja tegin asjale researchi ja täna sõlmisin lepingu. asi pole veel funktsima hakanud, aga õhtuks lubasid. ma pole veel päris kindel, kuidas ma arveid maksma hakkan, arvestades, et mul ei ole ja ei tule ka soome pangaarvet. aga küll me miskit välja mõtleme.


niipalju olen ka suutnud läbi mitme isiku välja selgitada, et liisu poiss kaalus 4.3 kilo, milletõttu oli ka üsna raske sünnitus olnud. lasen värskelt laienenud perekonnal veel paar päeva sisse elada, enne kui ühendust võtan, et isiklikult õnne soovida.


terje, kas see oled sina, kes mind rootsist googli kaudu taga otsis?


h

No comments:

Post a Comment