Wednesday, October 2, 2002

olin täna meelega tubli. rohkem ei ole, aitab küll. jõudisn rootsi keelde (see õpetaja on ikka natuke spooky, muidu oleks ehk naljakas, aga sellisel ebainimlikul kellaajal on spooky) ja siis isegi projektijuhtimisse ja siis läksin ka lähis-idasse, mis oli ilmselgelt liig. ma ei tea, kas see tuli sellest, et elina mulle rääkis, kuidas ta eelmine kord seal magama jäi või sellest, et ma olin hommikul nii vara üles ärganud, aga silmade lahtihoidmine nõudis suurt füüsilist jõudu. siis tulin koju ja keegi oli kusagil siinkandis kooki küpsetand ja ma sain ka osa ja see oli kole hea.


olen siin viimasel ajal mõne asja peale mõelnud, aga ma arvan, et ma säästan neid mõtteid praegu, ehk läheb kusagil mujal vaja. see pole muidugi mu kolme lugeja vastu aus, aga ehk nad saavad seda siis sealt mujalt lugeda. ma olen lihtsalt mõelnud, et miks ma teen asju, millesse ma ise ei usu, mis polegi üldse nagu mina. et kust see tuleb ja mida see tähendab. igatahes see ei meeldi mulle. väsitab rõvedalt.


jälegist rootsi keele manu nüüd.


Frankie Valli and the Four Seasons "Oh What a Night (December '63)"


h

No comments:

Post a Comment