Sunday, August 24, 2003

viimasel ajal olen ennast avastanud asju taga igatsemas. täna hommikul sain lõpuks msnis löögile shin aele. ta oli minuga enne ka rääkinud, aga siis nägin ainult neid korea krõnkse, mille deshifreerimiseks mul young euni tehtud skeemi vaja oleks. ja suure tõenäolisusega oleks jutu sisu mulle ikka segaseks jäänud. seekord siis sulaselge inglise keel. ja kohe üks esimesi asju, millest juttu tuli, oli see, kuidas me helsinkit taga igatseme ja kuidas igapäevastes elujuhtumistes tulevad meelde mingid seosetud või vähem seosetud seigad tolleaegsest elust. hiljem käisin teise põlvkonnaga metsas seenel (kahe spordivaatamise vahepeal) ja selleks tarbeks koukisin kapist välja oma vanad vagabondi tossud. panin jalga ja tundsin, kui armsad nad mulle olid. nende jalanõudega oli mul ikka tugev emotsionaalne side.


komistasin jälle soome blogimaastikule ja pean tunnistama, et mulle täitsa meeldib seal. muidu on samasugune nagu eesti oma, ainult et sortiment on tunduvalt laiem. vaadake ise, kui tahate -- www.pinseri.com/bloglist.


h

No comments:

Post a Comment