Thursday, August 28, 2003

oli vein, oli suusamäärde lõhnaga tee (samas mitte üldsegi kehvade maitseomadustega), oli mitmeid erinevaid puuvilju ja palju ilusaid slaide. samas oli ka natuke konstruktiivset mõtlemist ja tekkinud mõtete vahetamist asjadest, millega tegeleme ja asjadest, millele varem või hiljem (ja pigem vist siiski varem kui hiljem) tuleb näkku vaadata. ja kui neile selle pilguga näkku vaadata, siis ei tundugi see kõik nii kohutav ja tüütu. olime mina ja elina ja siim. homme läheb elina päris kauaks ära. üldse lähevad kõik kogu aeg ära. peaks ka minema.


aga mina lähen hoopiski tartusse. hommepäev. eile pandi arvutisse tagasi väike armas modem, mis arendab kiirust 33.6. leian et tegemist on tuntava langusega minu elukvaliteedis, aga teha pole ka midagi. starman pole ennast siiamaani hakanud vaevama tartu kesklinna kaabli vedamisega.


ja nüüdsest peaks blog ka mozillas niimoodi paistma nagu ette nähtud. kontrollida ma seda praegu ei saa, aga ma usaldan. suur, suur aitäh andresele!


h

No comments:

Post a Comment