Friday, August 1, 2003

naasin tsivilisatsiooni rüppe. korteri alumisel korrusel ei olnud elektrit ja tallinnas on ilmselt vahepealse aja jooksul midagi sadanud, sest lahtise akna alla jäätud vana (võimalik, et eelmine) ekspress oli korduvalt vettinud ja kuivanud välimusega. haarasin teadmata ajast ilma eletrita olnud külmkapist sinna kunagi üleeelmisel korral pistetud rannakarbid äädikas ja oleksin oma suures ahnuses äärepealt happesurma surnud. tõstsin esikukapi tühjaks, et leida elektrikapi võtit ja lükkasin elektrikapis sujuva liigutusega mingi kangi üles. see tegi triki ära ja siin ma siis nüüd olen.


eile õhtul sain juba eelteateid (kaarin, nagu ma aru sain, tabas telleri teel õhtusele supelungile) sellest, et virtuaalmaastikul vahepeal jälle miskine skandaal paisunud, "telleri koolkond" jne. läksin siis uudishimulikult asja kohta lugema (53 kommentaari jne.), aga oma suureks pettumuseks ei saanudki kogu selle tsirkuse põhjustanud kirjatükile ligi, sest see asi oli pässvöördi alla pandud. keegi võiks mulle nüüd rääkida, milliste alatute ütlustega seal ühele poole saadud oli.


pealegi on mul nüüd tunne nagu ma oleks kuidagi ripakile jäänud. misse küsimärk mu nime järel tähendas ja kui ma ikkagi ei ole telleri koolkonnas, siis miks? grammatikavigade pärast? mul on nagu natuke tunne nagu jerome'il "kolm meest paadis" raamatus, kui ta haigusteraamatut luges ja avastas, et ainuke, mille sümptomid tal puuduvad, on põlvekedra põletik. temal tekkis probleem, et kui tal kõik teised haigused on, miks siis seda ei ole. mina jälle mõtlen, et kui kõik need teised on raudselt telleri koolkonnas, miks siis mina ei ole.


nojah, võimalik, et põhjuseks on minu kalduvus rantingule. aga praegu peab selle mulle andestama, sest ma olen ikkagi tükk aega mööda põhjaranniku kruusateid loksunud. sellest ma räägin ka pikemalt, aga kuskil eraldi, et mitte minimalistlike kalduvustega lugejaid täielikult eemale peletada. nüüd lähen otsin midagi süüa. midagi vähemsurmavat kui rannakarbid äädikas. või see vormi kaotanud ja tumehalli alatooni omandanud eesti juust külmkapi ülemisel riiulil.


h

No comments:

Post a Comment