Wednesday, August 27, 2003

kassanäe, saigi aasta täis. kuupäevaliselt oli see küll juba eile, aga minu jaoks sama hästi täna. palju õnne mulle. või midagi.


millegipärast olen sattunud viimasel ajal kogu aeg kolmapäeviti hambaarsti juures käima. mis tähendab, et mul on olnud korduv au tunnistada seda eurovastaste ei-kolmapäevakut, mis tammsaare pargis aset leiab. pealtvaatav kontingent koosneb täpselt sellistest inimestest, kes saavad endale lubada keset äripäeva ringi tolgendamist. sõna võtta on seal muidugi tänuväärne, sest saab rahuldada kõikvõimalikke vajadusi ja oma erinevaid foobiaid välja elada. ja kui sa juhtud sealjuures veel elava fantaasiaga olema, siis sa sobid sinna nagu rusikas silmaauku. täna kuulasin bussi oodates põnevat haridusteemalist seisukohavõttu. ma olen muidugi juba aastaid olnud veendunud, et eesti rahvas on jobu. loodetavasti siiski mitte nii jobu...


Pekka Streng -- Puutarhassa


h

No comments:

Post a Comment