Saturday, February 26, 2005

käisin kontserdil. eile koju minnes vaatasin estonia peal olevat reklaami, internetist sai õhtul veel üksikuid pileteid. erso ja jaan kapp esitasid rahmaninovi teist klaverikontserti ja siis pärast erso veel üksinda richard straussi alpisümfooniat. kapp oli väga vinge, eriti arvestades, et ta on ainult 16 aastat vana. ja rahmaninov mulle meeldib. strauss notsomuch, aga hea muusika on siiski hea muusika.

veel tegi rõõmu, et kontsert oli väga välja müüdud. nende kümne minuti jooksul, mis ma, piletid käes, ukse juures ootasin pöörduti minu poole vähemalt viiel korral sooviga minult piletid ära osta. rahvast oli igatahes meeletult.

eile said värvitud mu uue toa seinad, käisin neid õhtul seal vaatamas. ilusad rõõmsad, aga rahulikud helesinised. lähipäevadel peaks ka kollane põrandakate pandud saama. täna õhtul ostsin endale ära ka lennukipiletid. nüüd on kindel värk, et märsti lõpus, sünnipäeva ajal olen rootsis. vahva, et lõpuks ometi on midagi ka ees ootamas.

h

No comments:

Post a Comment