Friday, February 25, 2005

eelmine nädal pikkisin oma juuksuri heietustest välja, et selline koht nagu african kitchen on üks tore koht, kuhu sööma minna. täna läksimegi. kuna ta oli juhised kohalejõudmiseks andnud natuke umbkaudsed, siis võttis sinna jõudmine natuke aega. aga oli seda väärt.

kasutangi siis nüüd vähemalt seda piiratud publikumi, kes mul siin on, et teha teenitud promo. kohe ukse juures hüppas meile vastu sõbralik teenindaja, kes küsis, kas me oleme seal esimest korda. meie jaatava vastuse peale pakkus, et näitab meile kõigepealt maja. interjöör on hästi hubane, massiivse ja tumeda mööbliga. ja kogu söögialas on suitsetamine keelatud, selle jaoks on teisel korrusel eraldi ruum. köök on avatud, peamise söögisaali küljes ja nii sai veenduda, et aafrika sööki teevad päris aafriklased. ja toit oli hea, suur ja mitte eriti kallis. teenindaja tore ja mittepealetükkiv sõbralikkus jätkus kogu külastuse vältel. mina igatahes soovitan seda kohta küll kahe käega.

teine koht, kus täna istusime oli bestselleri kohvik viru keskuse raamatupoes. kuna imre kose tegi eilsel presidendi vastuvõtul vellopettaid, särades telekas ja rääkides oma tikuvõileibadest nii, nagu kogu see üritus keerlekski nende ümber, siis olin ma just värkselt laetud uute eelarvamustega tema suhtes. aga tundub, et ma olen siiski easy. piisas sellest, kui ta mulle leti tagant rõõmsalt ja sõbralikult "tere!" hüüatas ja ma leebusin täielikult. ja kakao oli hea ja poole odavam kui see seal anneli viigi kohvikus.

Stevie Wonder -- 'Part Time Lover'

h

No comments:

Post a Comment