Monday, November 1, 2004

vannitoas on pirn läbi (mis laseb järjekordselt püstituda klassikalisel, lausa habemega küsimusel: mitu hannat on vaja selleks, et vahetada elektripirni? tänase päeva põhjal võiks igatahes oletada, et rohkem kui ühte). ja ma tean üsna kindlast allikast, et homme teen koolist poppi (põhjustel, mida ma kunagi kindlasti plaanin siin avada, aga selleks pean ma olema nukramas meeleolus), mis tingib ka minu vabameelse suhtumise kellaajasse.


vaatasin seda filmi nüüd hoopis teise pilguga. see oli nagu 'mesmeri ringi' lugemine enne ja präast akadeemiliselt organiseerumist. jon stewart on sama pikk kui mina, üritan ikka veel selle mõttega harjuda, aga see teadmine iseenesest ei kahadna üldse tema väärtust. ja seal filmis olid nad suutnud selle osavalt ära maskeerida.


homme kavatsen igatahes lõpetada selle kampsuni kudumise, mida ma kaks kuud edasi olen lükanud. pange mu sõnu tähele.


h

No comments:

Post a Comment