Thursday, November 4, 2004

nagu lubatud, viimased mõttekatked. kui kerry on minna lasknud, võin mina ka seda teha:


- ma ei saa aru, miks on rahva jaoks oluline, et nende juht oleks samasugune kui nemad. ma mõtlen, et kui ma peaksin omaenda ja oma lähedaste elu ja heaolu kellegi kätesse usaldama, siis ma tahaksin, et see inimene oleks targem kui mina. aga ei, üldiselt on rahvale olulisem, et president oleks one of us, simple folk. ja see ei ole mingi ainult ameerikale iseloomulik omadus, seda võib mitmel pool kohata.


- see teema tegi mulle väikest viisi rõõmu juba esialgu sellele sini-punasele kaardile pilku heites, aga nüüd on ka jon stewart seda paar korda esile toonud. kuidas terrorism ja riiklik julgeolek oli valijatele vabariiklaste osariikides, kesk-läänes palju olulisem teema kui valijatele demokraatide osariikides, näiteks new yorkis. cnn-is vilksas selle kohta isegi mingit statistikat, aga ma ei suuda seda hetkel leida. aga tõesti, ilmselt on nebraskas, wyomingis ja kentuckys tõesti need peamised kohad, mis võiksid al-quaeda sihtmärkideks saada. sest oma nahk on ikka kõige lähemal -- see, et küla kultuurimaja aatomirünnaku ohvriks langeb on siiski hoopis akuutsem probleem kui näiteks riigi majandus (hoolimata sellest, et osama viimase "10 steps to world domintaion" menuvideo üks teemasid oli ka "ajame ameerika pankrotti", mis praegusel kursil, nelja aastaga kõigi aegade suuremast ülejäägist kõige suuremasse defitsiiti, ei tohiks olla väga raskesti saavutatav). sest on, mis on, kui ta ikka lubab, et maksud ei suurene, siis see raha ei tule ju minu taskust. see, kelle taskust see raha siis tuleb, ei ole juba minu probleem.


- ja lõpetuseks -- kui mina oleks george, siis ma väga linna peale uitama ei läheks. ma ei tea, millega ta on ära teeninud kaaslinlaste halvakspanu (valju muusika hilja õhtul? ei hoia oma maja ja aeda piisavalt korras? halvad sõbrad, kes ümbruskonna rahu rikuvad?), aga washington d.c. elanikud olid ta igatahes üksmeelselt otsustanud linnast välja saata. valimistulemused: john kerry 90%, george w. bush 9%.


h

No comments:

Post a Comment