Wednesday, November 17, 2004

otsustasin lõpuks, et see mahakerimine peab lõppema ja võtsin päeva magamise jaoks. see, et ma ärkasin üles kell pool kaks, näitab kui õige selline otsus oli. kohati on küll tunne, et ma võiksin igavesti magada, aga loomulikult pole selleks aega.


seega siis täna linkide päev. ja seriaalide. daily show, gilmore girls, csi miami ja loomulikult pooleteisttunnine hooajaalustaja seda. üldjoontes ongi seal kõik ära öeldud. tahaksin lihtsalt lisada, et seal on maailma vingeimad vanainimesed, kes ei valikuid selle põhjal, et nad on vanad ja väsinud ja on üksteise vastu nii ütlemata nunnud. loodetavasti olen mina ka sellises vanuses nii funky ja nii eluterve.


homme vana hea lossi 3 ja tallinn. arvut saab ka selle nädalavahetusega seest suuremaks ja ilusamaks. kõik see piraatkraam, mida ma siis saan sinna sisse tõmmata is making me downright giddy!


h

No comments:

Post a Comment