Wednesday, November 3, 2004

allnightersid ja tõlketöö siiski ei käi omavahel kokku. kui olin suutnud mingi ime läbi õigeks ajaks kooli jõuda, siis esimese loengu lõpuosa suutsin kapis väga ilmekalt tõlkida nii, et mikrofon oli välja lülitatud. ja auväärt hr puusepp seda mulle ütlema ka ei hakanud, lasi lihtsalt niisama maigutada. aga siiski, on mõningad juhtumid, kus allnighters on õigustatud. õnneks toimuvad nad ainult iga nelja aasta tagant -- usa valimised (eesti omad ausalt öeldes ei paku niipalju pinget, ilmselt ei ole minu jaoks piisavalt glämm ja grandioosne), olümpiamängud... ja oskarid, raisad, mis on ju igal aastal.


minu uus lemmikosariik on igatahes oregon. suur neljakandiline maalahmakas (u 255 000 km2), kus ainult 3.5 miljonit inimest, kellest rohkem kui pool elab portlandis. elu on lihtne ja maalähedane, hääletamine toimub posti teel. kuulusid kerry gängi. naabrid on ka vahvad -- ülevalt naaber on washington, kus eilsest on kaks naissoost senaatorit ja ilmselt naissoost kuberner, alt naaber on kalifornia, mis on küll veidi sooda, aga siiski heatahtlik. noh, ja siis veel nebraska ja idaho, aga igalühel on mõni mitteniinunnu naaber.


aga et ükski päev ei läheks päris luhta, siis valis euroopa liit just tänase, et teatada, et otsustasid mulle raha anda. nende sellist sammu ette aimates, on oluline osa sellest summast muidugi juba mõttes ära paigutatud.


homme veel üks jupp usa valimiste teemal ja siis on sellega selleks korraks lõpp. ma olen üsna kindel.


h

No comments:

Post a Comment