Saturday, October 2, 2004

avastasin, kuidas shoppamine võib teraapia olla. üldiselt on see pige masendav -- raha ei ole, õigeid asju ei ole jne. aga kui sa suudad leida midagi, mis sobib vajadustega täiuslikult ja siis veel sada krooni hinda alla ka kaubelda, siis on see igatahes raviv/lohutav.


järve selveris velloandrespettai. jälle. ma ei saa aru, mis värk sellega on -- viimasel ajal on ta igal pool. oleks ma temaga selle aasta jooksul, kui ta mu juhendaja oli, pooltki nii palju kohtunud... aga igatahes ladus ta oma ostud riidest kotti. nii et vähemalt keskkonnateadlik.


kõige selle peale pean siiski tunnistama, et mu uued saapad on kõige kallimad riietusesemed, mis mul kunagi olnud on. ei tohi lasta elukvaliteedil langeda. vastupidi, anname elukvaliteedile tiivad!


h

No comments:

Post a Comment