Tuesday, October 12, 2004

alustame tagantpoolt ja vaatame, kaugele jõuame. mõningad põhipunktid jne.



minust on lõpuks saanud politoloog. sees- ja välispidiselt. täna näiteks tehti loengus konverentsi saksamaa hariduse teemadel ja malltamm turtsus saksamaa valitsuse poolt välja antud ametlikus saksamaa-raamatus kasutatud termini "basic law" peale, väites, et see on ju tühipaljas "constitution". ja siis ma pidin seletama, miks see on justnimelt basic law ja mitte constitution. pärast kõik vaatasid mind imetlevalt, kuna ma sellist asja tean. ilmseöt oligi vaja mingit teist asja õppima minna, kus tekib vajadus ennast kõigist filolodest ja teistesteristavalt defineerida.



minu apteeker ei kattu tavapärase ettekujutusega apteekrist. sest apteekrid ei ole tavaliselt noored jutukad poisid. esimene kord ma täitsa ehamatasin ära sellise ebakonventsionaalsuse peale. eile teatas ta, silmitsedes mu koti külge kinnitatud rmk "mine metsa" märki, et kolmapäeval ta võib minna, siis on tal vaba päev. huvitav vestlus nohusprei ostmise kõrvale.



aga miks ma seal apteegis üldse käisin, oli järjekordne haigestumine, tulenevalt laupäevastest otepää looduspargis toimunud talgutest ja teatavast külmetusest, mille ma sealt hankisin.



muidu olid talgud vahvad, toredad jällenägemised ja metsas müttamine, pärast soustikastet ja veel pärast pühajärve-äärses alpimajas "gurmaanide öö" ja muu fann. tuvastasime, et lauamängudel on masse hüpnotiseeriv ja mobiliseeriv toime. kui teised sauna läksid, avastasime riiulist doomino. selleks ajaks, kui meil lõplikult üle viskas, oli doominot mängima kogunenud selline seltskond, et kõigile soovijatele ei jagunudki enam nuppe. enamvähem sama juhtus, kui me kamina pealt leitud kaardipakki sihtotstarbelielt rakendasime.



Raivo Tafenau -- '(I Watched Her) Walk Away'

h

No comments:

Post a Comment