Monday, May 10, 2004

no mis ma nüüd oskan öelda? blogger on jälle jõudnud järeldusele, et selleks, et neist jääks mulje kui võimsast ja elujõulisest, tuleb kõik ära muuta. ja näeb nüüd välja siuke nunnu ja ümmargune nagu nende logo seal kusagil vasakul. ma üldse ei räägigi sellest, et inimesele, kes ise ei ole märkimisväärselt nunnu ja ümmargune võib see tunduna sobimatuna. ma räägin pigem sellest, et arhiive nad ikka pole mul korda saanud.


jällegi pussle inimsuhete maailmast: kuidas peaks anu reageerima, kui kell 9 hommikul akna all "aanuu, õõõuhh, anuuu!" röökima hakatakse? ja niimoodi umbes kakskend korda. ja mis on selle inimese eesmärgid, kes niimoodi röögib? mitte ometi ju see, et anu tuleks ja temalt lahkelt küsiks, et mis on häda. mina ka anu asemel ei tuleks. pärast pool mustamäge teab, et tema ongi anu ja elab seal ja tal on sõbrad, kes koleda häälega hommikul vara akna taga lõugavad.


ja sellest uksest, mille naabrimees lasi kuu aega tagasi paigaldada ja mis nüüd tervet heliredelit läbivate kõmakatega sealt eemaldati, et siis kohe jälle tagasi panna, ma ei räägigi. tükk aega olin veendunud, et see meeletu verdtarretav puurimine toimub minu peas.


head viimase nädala algust!


h

No comments:

Post a Comment