Monday, October 27, 2003

teostasin nüüd 'ctrl+f' käsu abil põhjalikku uurimust teemal, miks jõutakse sealt väga kiiresti minu juurde, trükkides sisse ennast raha eest pakkuvate naisterahvaste veidi vulgaarsem eestikeelne nimetus (ei hakka edasist populaarsust kultiveerima selle sõna välja kirjutamisega). neti.ee näol ei ole extremetrackeri arvates tegemist otsimootoriga, nii et on võimalik, et minu suur populaarsus träkkeris ei kajastu. samas, olgu ma neetud, kui ma mäletan, et ma oleksin kunagi neist naisterahvastest rääkinud.


katsetasin ka ise netisse selle sõna sissetrükkimist, umbes viies vaste oligi minu leht, aga lingi peale klõpsamine viis lihtsalt uusima sissekandeni. 'find' käsklus nii praegusel kui kõigil arhiivide lehtedel samuti mingeid tulemusi ei tootnud. ehk värskendaksite mu mälu?


h

No comments:

Post a Comment