Sunday, October 12, 2003

kael on kuidagi kange ja kurgus kummalised okkad. ilmselt on tulemas see, mis tulema peab. lähen täidan nüüd mõned sotsiaalsed kohustused ja siis taandun koju küüslauku sööma. täiesti võimalik, et tegemist on platseeboga, aga minu puhul igatahes enne tulemusi toonud.


aga siis triumfist, isiklikust ja organisatsioonilisest. et siis tegime introl puhta töö. mina isiklikult parim meesosa. mida kirjeldab ilmekalt kursavend sitsu esimene hüüatus mind pärast rolli nähes: "mis nad sinuga teinud olid?!" ise jõudsin järeldusele, et see intro peab raudselt viimaseks jääma, sest kui siiamaani on tendents olnud, et minu rollid lähevad aasta aastalt rõvedamaks, siis ilmselt olen selle aastaga oma lae saavutanud -- enam rohkem ei saa, ilma et see seltsi liikmele ebakohaseks muutuks. pärast shampusepudeli kättesaamist selgus, kui palju on mul sõpru ja austajaid. ainuke, kes sellest seltsi liikmete ja tanel sitsu rõõmsast shampusejoojate seltskonnast puudu, oli see, kellele tegelikult vist üsna suur osa aust peaks minema -- liisa.


ja kuigi graft brothers pole siiski onu bella ja seetõttu kogu õhtu jooksul 'lindat' ei tulnudki, kuigi kursakaaslastest olid alles jäänud ainult sits ja thor, ja thor kursakaaslasena vastavas sotsiaalses kontekstis üsna kasutu, oli lõppkokkuvõttes siiski päris hea. kahe ajal koju laekudes oli traditsiooniliselt hääl täitsa ära ja jalad sitaks väsinud.


h

No comments:

Post a Comment