Wednesday, October 15, 2003

head kavatsused kipuvad hapuks minema viimasel ajal. (toimuvad head asjad juhtuvad üllatuskorras). üks asi on see, kui potentsiaalne noor, ilus ja osav juhendaja ütleb, et ta vist ikka ei hakka ennast vaevama sinu väikse õnnetu baktööga (soovitades selle asemel v.a.p.d). teine asi on üsna kohe pärast vastavasisulise kirja lugemist teda pitsabaaris kohata (õhtustamas a.i.k.ga). kolmas asi on teha tüüpiline täiskasvanulikust näitav trikk ja nägu nagu sa poleks teda märganud. ainuke võimalik jätk sellele loole on, et ma sõin ära terve pitsa, kuigi mu kõht oli just eelnevalt olnud nii täis, et ma ainult ägisesin.


olen sel nädalal jõudnud muljetavaldavalt vähestesse loengutesse (s.h. mitte kumbagi majandusse), mingi mobiliseerimisvaegus. seeeest olen näinud mõlemat vill@t. eile öösel vaatasime peale selle veel mingit vahvat stereotüüpidest kubisevat ameerika teismelistefilmi inglismaast. ilmselt kui ma oleksin 15, poleks sellel eriti vigagi olnud -- ilusad inimesed ja huumor, mis on pulk või poolteist kõrgemal pie-in-the-faceist. praegu oli sellel kaks tõmbenumbrit. esiteks nägi sealne Täiuslik Poisssõber välja üsna täpselt nagu stephane. ja teiseks colin firth. teatasin lõpuks kadrile, et kui ta on üks õige sõber, siis ta hangib mulle kusagilt sellise. ahjaa, filmi nimi oli "what a girl wants".


muidu unistan hetketi sellest, et võtan endale kõrvale teetassi, lasen winampist tulema õige muusika ja muudkui kirjutan ja kirjutan, aegajalt vastasmaja pimedaid aknaid ja üle tänava heledalt säravat tänavalaternat vahtides.


Pmmp -- 'Rusketusraidat' (soome robinsonide reklaami tunnusmuusika -- oleme sellest tükk aega huvitatud olenud)


h

No comments:

Post a Comment