Tuesday, October 28, 2003

äralennuni on aega umbes tund ja veerand. jätkuks minu juhendajateemalisele halamisele. nüüd on siis käes hetk, kui temaga silmast silma kohtuma peab. või noh, kohtutud ennegi, viimati käärikul tegi ta mulle ettepaneku asja üle saunalaval arutella, seal pidada niimõnigi vähemus olema (minuarust olid seal toohetk õ ja ehk ka mõned volüümikamad esimeste kursuste neiud). ilmselt peaks edasipidisele bak.töö teemalisele halale siin blogis mingi erimärgistuse tegema.


ja üldse, mis värk see on, et eile käis siin rekordarv inimesi, kellest mitte ühelgi ei olnud mingit arvamust selle kohta, mida ma siin kirjutan? kadri arvas eile, et ma ei ole kirjutanud piisavalt provokatiivselt, pole jätnud õhku rippuma ühtegi siivutut mõtet (kuigi, millal ma neid kunagi sinna jätnud olen?), täna hommikul arvas, et ilmselt on kommenteerimisagregaat lihtsalt katki. olukorra tõsidust süvendab ka see, et olen viimaste päevade jooksul saanud ainult ühe isikliku kirja (ja suur tänu selle eest). ilmselt olen sattunud mingi vaikiva põlguse alla...


h

No comments:

Post a Comment