Monday, December 9, 2002

siim on tekitanud eesti blogiteeklaasis intriigi, mille üle ta ise ilmselt piiritult uhke on. et seda asja üldse millekski selliseks kutsuda saab, ütleb nii mõndagi eesti bloginduse kohta. et mina suhtun eesti blogindusse sellise õrna üleolevustooniga hääles, ütleb nii mõndagi minu kohta.


homme tagasi tartusse. peaks olema positiivne muudatud normaalse elu teljel. samas on siin ilmselgelt palju mugavam. aga kolmapäeva hommikul on rootsi keele eksam, milleks on kindlasti vaja õppida. eriti arvestades seda nukrat pilku, millega õpetaja, kes mind hästi ära tunda ei tahtnud, mind eelmises tunnis vaatas. üldse on kooliga kummalised lood. ma olen täitsa kindel, et ma peaksin selle asja pärast rohkem muretsema. et kuidas ma saan kõik oma eksamid enne minekut tehtud jne. ilmselt olen ma in denial. doris dayl oli selle kohta laul. heli lääts laulis seda eesti keeles.


täiesti masendav on see, et kell pool neli on õues juba üsna pime. täielik polaaröö. iseenesest olen ma selle aastaaegade vaheldumise värgi suur fänn, aga talv pole minu arvates siiski maailma kõige vingem leiutis. kõlbab ainult siis kui sajab laia valget lund. ja kui perekod sööb koos jõulu ajal seapraadi ja hapukapsaid. või kui ma saan uisutada.


Karavan "Talveöö"


h

No comments:

Post a Comment