Thursday, December 5, 2002

käisin hommikul rootsi keeles (pidin õpetajale meelde tuletama, kes ma selline olen ja siis tal hakkas minust kui luuserist ilmselt kahju ja ta ei mõnitanudki mind üldse, arvas hoopis, et ma olen vapper kui ma julgen pärast kuute järjest puudutud tundi tagasi tulla). nad olid vahepealse ajaga terve ühe õppetüki edasi võtnud. ja siis istusin bussi peale ja sõitsin tallinnasse. kogu tee oli mul kohutavalt külm. mõnikord on nii mõnus bussiga sõita ja mõnikord ikka ülim saast.


püsiühendus on mind juba oma haardesse saanud. peale selle, et tõmbasin endale terve hunniku dave matthews bandi laule (et kuulata ja otsustada, milliste tartu arvutisse tõmbamisega ma hakkan vaeva nägema), uurisin natuke ka üldist eesti blogimaastiku. inspireerituna siimu hüüdest muudkui aga bloge täita. kohe paar esimest tabamust olid tõelised hitid. (pun intended) neist minu kõige lemmikum on siiamaani metalli-raini oma. "i can program in css and html and i am very designingn in adobe photoshop 6.0 good." kohati tekib lausa kahtlus, kas tegemist ei ole mingi eriti väljapeetud rollimänguga. vist siiski mitte. ja üks teine vahva koht oli ka... fallenboy. tore terve viljandi poiss... meenub just ühe sealmainitud video teemaline arutelu eelmisel nädalal kaariniga. ja siis mingi pärisasja leidsin ka -- Feezing_Point. miks eesti inimesed üldiselt ei blogi?


jajah, varsti ilmselt jälle. h

No comments:

Post a Comment