Monday, April 3, 2006

mida kauem vaikida, seda suurem on pinge jälle rääkima hakkamisel midagi fenomenaalset öelda. ja nii võibki häbelikult vaikima jääda. aga kuna tundub, et eilsega sai läbi mingi tsükkel, siis olen otsustanud siiski, maksku, mis maksab, härjal taas sarvist haarata.

nüüd niimoodi tagantjärele vaadates saan aru küll, et ümbritsev universum ja minu oma keha olid siiski otsustanud esimese veerandsaja täitumisest minu jaoks teatava verstaposti teha, ehk üritades sellega juhtida minu tähelepanu teatud vajakajäämistele ja vajadusele nende suhtes midagi ära teha. sest umbes nädal enne sünnipäeva haigestusin ma mingisugusesse tapjaviirusesse, mis alguses viis mult hääle ja seejärel tekitas mulle lõppematu nohu. ja lõpuks oli see mind nii ära kurnanud, et pärast paaritunnilist tegutsemist (näiteks püstiseismist või auto kõrvalistmel istumist) olin täielik küpsis. oli ka teisi märke.

aga tundub, et laupäeval (nädal ja veidi pärast sünnipäeva) kuulutasid nad oma eksperimendi enamvähem lõppenuks. küpsis olen ikka, aga vähemalt kõik muud protsessid (hingamine näiteks) näivad olevat taastunud endises kapasiteedis. ma leian, et neist oli väga meeldiv sünnipäevapeoks see tsirkus ära lõpetada ja lasta mul olukorda nautida.

rahvast oli ootamatult palju (sest kehad ruumis on ikka midagi muud kui nimed paberi peal) ja ma tahtsin kõigiga juttu rääkida ja suhelda, aga lõppkokkuvõttes ei jõudnud vist peaaegu kellegagi, sest nii kui ma olin oma joogitopsi kuskile maha asetanud, saabus uksest keegi uus, keda pidi tervitama minema ja nii ta läks. aga fiiling, mulle tundub, oli siiski hea. ja lilli on siin siiani kõik kohad täis. ja suures ürituse korraldamise hoos olin ma hoopiski ära unustanud, et kingitusi saab ju ka, nii et need olid kõik positiivne üllatus. aitäh, sõbrad, et tulite ja olite ja üksteinekord saab ehk natuke põhjalikumalt vestelda.

õhtul seina pealt väidatud videojupi panin üles sinna. kuna heli oli kohapeal selline nagu ta oli, siis ehk ongi seda niimoodi parem vaadata. ja pilte saab ka vaadata, näiteks sealt ja sealt.
h

No comments:

Post a Comment