Tuesday, April 25, 2006

kuna homme on kindel kavatsus tõlkida ühte majanduseteemalist seminari ja hoolimata sellest, et ma sain majanduse aluste loengu lõpueksamil legendaarsed 104%, tulin rahvusraamatukokku, et siinsete teoste abiga endale mõningased terminid selgeks teha. sest mina olen majanduse alal selline looduslik anne, niiöelda lihvimata teemant ja samas selline veidi vastumeelne ja teemast mitte eriti huvitatud. (mis tähendab, et ma pean ikka tükk aega mõtlema, enne kui ma julgen arvata, kumb on netto ja kumb on brutto. ja siis on ka tõenäosus, et ma panen mööda).

aga noh, avan mina siin mingi tea kirjastuse kaunis köites kuldtähtedega majandussõnastiku ja avastan, et k-tähe all on esimene sõna "karakteristik". mõtlen natuke, omaette tuntud viisijuppi ümisedes teen kindlaks, et mul tähestik ikka korrektselt meeles on. ja olen siis sunnitud nentima, et "kapital" ei ole enam majandustermin.

h

No comments:

Post a Comment