Tuesday, January 31, 2006

olen mattumas erinevate pultide alla. veel veidi aega tagasi vedeles siin üks relevantne pult -- teleka oma. siis mingi hetk lisandus satelliidi pult, kuigi põhimõtteliselt on see üks üsna mõttetu süsteem. kanaleid on mustmiljon, aga minu valik piirneb põhimõtteliselt kolmega -- bbc prime, cnn ja eurosport. üksöö tennist vaadates eksperimenteerisin eurosportidega ja katsetasin, kui palju keeli ma kuulmise järgi ära tunnen. kümnekonnast kanalist umbes pooled kasutasid inglise keelset kommentaari, ülejäänud vist enamvähem tuvasatsin ära. trikk oli mitte liiga vara ekraani vaadata, sest muidu võis kanali altservast lugeda, mis riiigi eurospordiga tegu. ja al-jazeera nime nägemine menüüs on minus alati küll väikese uudishimu tekitanud, aga vaatama pole ma seda siiski läinud.

eelmisel nädalal, seoses veel ühe pika ja harulise juhtme ostmisega, muutus taas aktuaalseks ka muusikakeskuse pult, millega ma nüüd arvuti heli reguleerin. ja kuna ema eile tahtis, et ma talle koduperenaisi lindistaksin kuni ta ise trennis on, olin sunnitud taas teleka külge ühendama ja seadistama ka videomaki, mis tõi mängu selle puldi. lisaks sellele veel telefon, mis pealiskaudsemal vaatamisel üsna puldisarnane tundub. nüüd laon igal õhtul puldid viisakalt hunnikuse, et iseenda jaoks voodis ruumi teha.

ja kassanäe, ajal, mil mina kaugjuhtimisega maadlen, pöörab samale teemale tähelepanu ka stephen colbert.

h

No comments:

Post a Comment