Wednesday, February 1, 2006

mulle tundub küll, et pandora viskab aegajalt kontrolli mõttes suht suvalisi lugusid vahele, et veenduda, et sa ikka jälgid, mis seal toimub. kuidas muidu seletada, et john mayeri, dave matthews bandi ja robert downey jr. teemalisel kanalil hakkas järsku laulma rod stewart, esitades koos stevie wonderiga 'what a wonderful life'i. mitte küll täiesti muusikaspektrumi teisest otsast, aga ikkagi...

tänane õhtupoolik näitas ilmselgelt, et on kohti, kuhu ei tasu lihtsalt ajaviiteks minna. sest muidu a) hävivad juhmide inimeste peale ärritudes lihtsalt närvirakud, mis ju teadupärast ei taastu ja tulevases elus (siis kui ma apaatse näoga köögitaburetil istun ja vaatan, kuidas mu lootusetult ülekäte läinud lapsed kardinatest lumehelbemustreid välja lõikavad või lihtsalt et vältida kogu perekonna värskelt pestud pesu põlema süütamist a la mel gibsoni ja tema 10 õe-venna ema) võib-olla marjaks ära oleks kulunud ja/või b)kalduvad mõtted käsitletavast teemast imetabase kergusega kõrvale ja sa võid ennast leida näiteks kõrvalistujaga võrdlemas, kumma veenid selgemini läbi käsivarre naha kumavad (minu) ja vastasistujatele jääb sellest kahtlemata huvitav mulje, sest nii suur huvi oma käsivarreveenide vastu on ju teadupärast ainult ühe harrastuse esindajatel.

einokuulge, see on nüüd küll juba liig -- jesse mccartney, kellel vana pauliga küll ilmselgelt midagi pistmist ei ole (jesse on väga noor ja sile poiss, kes mängis eelmised kaks aastat wb imemagusas draamaseriaalis "summerland", mida tänapäeval ja siinkandis näitab minuteada subtv), laulmas mulle 'when you wish upon a star' ja pildi järgi tuvastan ma, et see laul pärineb plaadilt 'disney mania 3' (3?). seriously? john mayer? dave matthews? robert downey jr. kõlab ju ka hoopis niimoodi:

Robert Downey Jr. - 'Details'

ma pean muidugi tunnistama, et kogu downey 'the futurist' plaat on minu jaoks äärmiselt segadusttekitav. saund mulle väga meeldib, aga sõnad on kohati ikka täiesti suvalised -- paar rida räägiksid nagu otse minuga ja siis järgmised paar on täiesti ajulagedad. sellepärast on tema kuulamine natuke kurnav. aga ta saab kõik andeks, sest seal plaadi peal on ka minu lugu:
Robert Downey Jr. - Hannah

h

No comments:

Post a Comment