Friday, January 20, 2006

täna oli mul elus esimest korda vestlus, kus teine vestluspool sai öelda midagi sellist nagu:

The first time I got a call from the White House situation room at three in the morning, I thought it was a great honor. The second time it happened, I thought that of course they would call me. The thrid time, I just wanted them to stop disturbing me in the middle of the night.


selle mulje põhjal, mis härra goble'ist mustpeade maja fuajees aega parajaks tehes jäi, on ta ilmselt sama suur namedropper kui mina. selle vahega, et ta arvab, et tal pole vaja neid nimesid pilduda -- kõik nagunii teavad, kellest ta räägib. aga muidu oli lahe vana. kuigi see pool tundi, mis ma teda tõlkisin, oli küll üks hirmuäratavamaid kogemusi minu elus.

sellises eramajas elamine, kus kütmise eest vastutav isik (isa) on sellest tegevusest peene teaduse teinud, on praegusel ajahetkel küll üsna õnnis. ei ole vaja karta, et kraanist ei tule sooja (või mõnel puhul üldse mitte mingit) vett ja kõik põrandad on nii mõnusalt soojad. vanade mägieestlaste traditsiooni kohaselt on ainult kempsus külm -- kui õuekäimlat ei saa, siis võtame paremuselt järgmise asja.

igale lasteaialapselegi on selge, et samal ajal kui meil siin on ekstreemkülmad, on austraalias väga kuum -- hetkel +40C ringis. arvestades, et oleme tennisemaratoniga alles poolepeal ja minu obsessiivne vaimustus niimõnelegi lugejale mõistetamatuks jääb, üritan tennisejutuga mitte liiale minna. eile näiteks pidin ennast tagasi hoidma, et mitte kirjutada, kuidas sharapova eskaleeruvad kiunatused lööki tehes on täiesti piisavad, et heal televaatajal peavalu tekitada. tahtsin lihtsalt öelda, et olen otsustanud vanale kaardiväele pöidla hoidmise kasuks, et tasakaalustada kuidagi rasvaste juustega noorte poiste pealetungi. niisiis fabrice santoro, sebastien grosjean, tommy haas (kes pääseb siia nimekirja ainult tänu sellele, et ta oma jubeda patsi maha ajas. selle pildi peal näeb kahjuks küll välja nagu psühhootiline massimõrvar) ja eelkõige thomas johansson. siin nimekirjas figureeriks kindlasti ka jonas björkman (kellega ma sünnipäeva jagan), kui ta ainult poleks piinlikul kombel esimeses ringis välja sadanud. ja naistest, maailma 349. reket, vanameister martina hingis.

h

No comments:

Post a Comment