Wednesday, August 4, 2004

jah, eks ma ise leian ka, et see on suht häbitu, et ma juba päev otsa arvuti küljes istun ja siin ikka vaikus valitseb. tänan, maris, et minusse karmilt suhtusid. aga see on ilmselt lihtsalt töölaiskus, mis muudesse valdkondadesse üle kandub. kas keegi palun ei tahaks mulle raha lihtsalt anda nii et ma ei peaks selle nimel vaeva nägema?



hiiumaal olid seened (marineerisin iseseisvalt 6 purki, jõudsin järeldusele, et koduperenaiseks ma saada ei taha -- liiga tüütu ja kohustav) ja mustikad ja raamatud ja linnud ja loomad. inimesed ka, aga neid õnneks seekord röögatult palju vähem. ema sünnipäev oli. kärdlas spottisin ükspäev vahurit.



eile läks ilm ilusaks ja mina tulin hiiumaalt ära. üsna loogiline, kas pole? buss oli rõvedalt palav ja paksult täis. sellesmõttes on vaba graafikuga hiiumaalt tulek ikkagi parem variant, fleksibiilsem. laevas sain pool tundi rahulikult istuda, siis vallutas minu aknaaluse laua saksa perekond, kahe väikse hüperaktiivse murjanist lapsega (väiksema nimi oli igatahes jascha, sest seda röögiti pidevalt). loomulikult tulid nad ka bussi, kus jascha kuni tallinnani ühtlase detsibelliga pasundas. ma ei tea, mis värk selle lastekasvatusega tänapäeval on. nädala alguses saabus värssu isa pinginaabri perekond, kaasaarvatud 7ne teele ja 4ne jaan, kes vallutasid maja nagu tuulispask ja kukkusid meeletult laamendama. sõnagi lausumata. mina igatahes olen veendunud, et kui ma kunagi peaks lapsi saama, siis kavatsen ma kindlasti saada distsiplineeritumad väljalasked. ma olen selliseid ka näinud, nii et nad on olemas. vähe sellest, et endal on kergem, niimoodi ei pea ka iga natukese aja tagant häbi pärast maa alla vajuma.



nii ma siis needsin kurja saatust seal põrgubussis, aga kui me tallinnasse sisse sõitsime, sain ma millestki rõõmsa äratundmisega aru. nimelt, et ma üsna armastan seda linna, eriti suvel. mitte seda ülerahvastatud ja heitgaasistatud kesklinna, vaid minu oma tallinnat. nõmmet ja mustaka nõmmepoolset otsa. kõrged männid, nende vahelt immitsev päike ja tshill. ja ometi on kõik käeulatuses. ja täna lähen veerenni vaarikaid ja herneid sööma. tallinn on see, mis sa temast teed.



muide, kas keegi ei tea mõnda mõistliku hinnaga mõistlike tingimustega tuba, mida tartus saaks üürida? hädasti oleks tarvis.



New York Voices -- 'Traffic Jam'





h

No comments:

Post a Comment