Monday, November 13, 2006

viies kord strqsbourgis, viies hotell. seoses bloggeri beetastumisele saab nüüd ka parlamendi arvutitest blogida. mis on teretulnud, sest kuigi hotell on ootamatult positiivne (kuna siin on üldiselt nende hotellidega sessiooni ajal suht kitsas käes, siis vôib hotelli broneerimine osutuda parajaks bullshit bingoks), puudub seal igasugune internet.

ja, dääm, siin infokeskuse arvutis on muidugi see kaval klassikaline azerty klaviatuur, mis puhtsemiootiliselt mul juhtme kokku jooksutab kui ma siia pikalt toksima jään.

eile kolmese rongiga luxist strasbourgi. kuni thionville'ini oli päris mugav, seejärel sai ikka paar tundi vastasistujaga pôlvi kokku hôôruda.

euroopa môjub mulle sellesmôttes muidugi hästi, et millegipärast ma hakkan maailma asjade vastu huvi tundma. kui kodu olles ei tule mulle meeldegi, et peaks ajalehti lugema vôi miskit sellist, siis siia tulles haaran juba lennukisse sisenedes lehed ja tendents jätkub, kuni tallinnas jälle maabun. nädala sees on guardiani lugeda täista okei, aga briti nädalalôpulehed on ju jämedad nagu telliskivi. eile luksemburgi jaamas kaalusin ühte ja teist ja otsustasin lôpuks observeri kasuks, sest see tundus kôige ôhem. ja lugesin seda siis terve tee ja pool ôhtut ka.

raamatuid olen mööda euroopat süüdimatult laiali puistanud ja inimestele laenanud. lôpuks peab nad muidugi kôik jälle kokku korjama, aga kuna hetkel koguneb neid minust sôltumatult (kolmapäeval läksin näiteks raamatupoodi vaatama, et kas neil on rolling stone'i ja sain tulema hoopis kolme raamatuna), siis kasutan hetkel igat vôimalust oma koormat kergendada.

selline seis praegu.

h

No comments:

Post a Comment