Tuesday, November 7, 2006

nõukogu maja boonuseks on kindlasti need iga ukse taga olevad automaadid, mis tasuta sadat erinevat kuuma jooki jagavad. miinuseks ilmselt see, et osad koosolekud tekitavad minus tunde nagu ma oleks poliitilislingvistiline parashütist. tänase ajakohastatud tolliseadustiku teise lugemise ajal, kus võeti läbi artiklid 101 kuni 135 ei saanud ma pool ajast tõlgitavast teemast mitte mõhkugi aru ja kui kell oli saanud juba veerand seitse õhtul, siis jooksis juhe kokku ka pooltel delegaatidel, kes hakkasid saalis lihtsalt jonnima. blond soome eesistuja hakkas väsimuse süvenedes üha rohkem kasutama täiesti kontekstivabalt väljendit 'i mean', kuni lõpuks võis ta neid ühte lausesse surada neliviistükki. tolliseadustiku väljatrükk on hea poolteist sentimeetrit jäme ja kui ma siis eestikeelset ja ingliskeelset versiooni korraga laual lahti voltida ja lahti hoida üritades selgust proovisin saada, et millest siis ikkagi jutt, sai piinlikult selgeks hoopis see, et niimõnigi asi oli juba enne minu tagasihoidlikku sekkumist tõlkes, niiöelda, kaduma läinud.

homme veel pool päeva.

tundub, et ajakiri 'rolling stone' on terves brüsselis läbi müüdud. just nüüd kui ma tema ostmisest äärmiselt huvitatud oleks.

h

No comments:

Post a Comment