Thursday, September 28, 2006

olen täna käinud neljas riigis. hommikul olin veel prantsusmaal, siis rongiga läbi luksemburgi brüsselisse ja õhtuks koduvabariiki. koju jõudes tõstsin kõik riided kohvrist põrandale kahte hunnikusse -- tumedad ja heledad. ma arvan, et tumedad just praegu lõpetasid pesumasinas. pühapäeval jälle minek.

aga sellest nädalast veel niipalju tähelepanekuid, et strasbourgi trammid on mulle väga sümpaatsed. vaiksed, voolujoonelised ja ruumikad ja ööplenaarist tulles asendamatud (sest viimane MEP saab ju autojuhi endale ette tellida, aga viimane abitööjõud vaadaku ise, kuidas hotelli saab -- navette'i selleks puhuks ei jagu). aga ma tõesti ei saa aru, kuidas seal linnas kogu aeg massiliselt inimesi trammi alla ei jää, sest need tõesti hiilivad ligi ja inimesed kogu aeg süstivad üle trammiteede ja trammiliiklus on väga tihe.

ja kui siiamaani on saanud irvitada selle üle, kuidas saadik ilvesel on nõunikud siil ja kala (ja tegelikult läheb see loomariiklus isegi sügavamale, eksole, sest enne seda, kui ilvese ema ilvesega abiellus, oli ta ju rebane, kaspolnud?), siis viimase aja ühiskondlik-poliitiliste puhangute tulemusena on parlamendi ülejäänud ametiajaks brüsseli ja strasbourgi koridoridesse saabumas ju meie ingliskeelse kuulajaskonna jaoks kindlasti palju mõtlemisainest pakkuva nimega saadik (ei olnud isegi osanud sellele asjale niimoodi vaadata, kuni j eile õhtul sellele meie tähelepanu juhtis). aga igatahes on eesti nüüd küll kõige emantsipeerunum riik euroopa liidus, sest ma ei usu, et kusagil mujal eurosaadikute sugudevaheline tasakaal nii täiuslikult paikatimmitud oleks.

h

No comments:

Post a Comment