Tuesday, October 3, 2006

järjekindlus on mind viinud väikese võiduni elus -- hotell eraldas mulle interneti. mitte küll niivõrd wifi (mida liftis ja fuajees olevad kleepsud näivad lubavat), aga miskise asja, mis tuleb sinise juhtme kaudu minu arvutisse elektripistikust. kolm eelnevat järelepärimist mind positiivse lõpptulemuseni ei viinud, pigem jäi mulje, et minust ei saada aru, kuid hea üldmulje nimel kinnitatakse minu poolt soovitava olemasolu.

pühapäeval tulles sõitsin lennujaamast tuleva rongiga keskvaksalist mööda, mistõttu pidin maha tulema lõunavaksalis ja hotellini jõudmiseks sõitma umbes 20 peatust trammiga. lõunavaksal nägi välja marginaalselt parem kui keskraudteejaam, aga ka siiski märkimisväärselt rõve.

eile õhtul üritasime mariaga merode'i kandis veini juua. esimesest restost visati meid piinlikul kombel välja ja isegi meie, kahe umbkeelsena, saime aru, et põhjuseks oli see, et belglased ei pea magustoitu söögiks. situatsioon muutis meid niipalju kartlikuks, et järgmisse kohta sisenesime külg ees ja teadustasime kohe alguses, et me oleme huvitatud ainult veinist ja magustoidust. selline käik läks meil küll läbi, kuigi ilmselgelt on meie häälduses 'blanc' äravahetamiseni sarnane 'rouge'ile'.

sel nädalal tegelikku tööd pole veel teha saanud. sellegipoolest pean parlamendis kohal olema punkt kell 9 hommikul. a juba tegi nalja, et varsti pannakse sinna üles minu pildiga poster, kuhu on alla kirjutatud "siin valvan mina".

h

No comments:

Post a Comment